Webshop marketing: hogyan vonzz be vásárlókat?
Sajnos, nem elég egy vagány online bolt létrehozása ahhoz, hogy a vásárlók is megjelenjenek. KülönbözÅ‘ taktikákat kell bevetni, hogy az ügyfelek rátaláljanak az üzletünkre és vásároljanak onnan. Ezt a szakterületet nevezzük webshop marketing-nek, és ebben a cikkben néhány jól működÅ‘ stratégiát szeretnék megosztani, amik segÃthetik a webshopunkat.
Habár, néha elegünk van a hÃrlevelekbÅ‘l, az e-mailezés egy fontos része a webshop marketingnek, mert ezen keresztül az eladó sikeresen tudja tájékoztatni a vásárlóit az aktualitásokról. Lényeges, hogy folyamatosan növelje a weboldal az e-mail listáját, illetve releváns információkat, promóciókat osszon meg ezen keresztül, hogy megtartsa az feliratkozókat.
Az e-mail-es elérhetÅ‘ség fontos, de a közösségi médián való igényes megjelenés segÃteni tud a vásárlók vonzásában. A webshop marketing ezt digitális elkötelezettségnek nevezi. Sok webáruháznak a fÅ‘ csatornája nem is a webshop, hanem ezek a közösségi oldalak. Egy szÃnvonalas Instagram-oldal rengeteg fiatal vásárlót hozhat a webshop számára.
A webshop marketing nem csak a megjelenésről szól, hanem az igényes és izgalmas tartalmakról is. Fontos, hogy az oldal megragadja a figyelmet, de megtartani a belbecs fogja. Egy érdekes reklámvideó, a csapat bemutatása, blog posztok, mind bevonzhatják a vásárlókat.
Végezetül, weboldaltól függÅ‘en, jó webshop marketing stratégia lehet, ha kollaborációkat készÃt az oldal más márkákkal vagy influenszerekkel. Bevált módja a vásárlók növelésének az Ãgy generált speciális promóciós kód vagy a nyereményjáték.