Webshop marketing: hogyan vonzz be vásárlókat?

Sajnos, nem elég egy vagány online bolt létrehozása ahhoz, hogy a vásárlók is megjelenjenek. Különböző taktikákat kell bevetni, hogy az ügyfelek rátaláljanak az üzletünkre és vásároljanak onnan. Ezt a szakterületet nevezzük webshop marketing-nek, és ebben a cikkben néhány jól működő stratégiát szeretnék megosztani, amik segíthetik a webshopunkat.

Habár, néha elegünk van a hírlevelekből, az e-mailezés egy fontos része a webshop marketingnek, mert ezen keresztül az eladó sikeresen tudja tájékoztatni a vásárlóit az aktualitásokról. Lényeges, hogy folyamatosan növelje a weboldal az e-mail listáját, illetve releváns információkat, promóciókat osszon meg ezen keresztül, hogy megtartsa az feliratkozókat.

Az e-mail-es elérhetőség fontos, de a közösségi médián való igényes megjelenés segíteni tud a vásárlók vonzásában. A webshop marketing ezt digitális elkötelezettségnek nevezi. Sok webáruháznak a fő csatornája nem is a webshop, hanem ezek a közösségi oldalak. Egy színvonalas Instagram-oldal rengeteg fiatal vásárlót hozhat a webshop számára.

A webshop marketing nem csak a megjelenésről szól, hanem az igényes és izgalmas tartalmakról is. Fontos, hogy az oldal megragadja a figyelmet, de megtartani a belbecs fogja. Egy érdekes reklámvideó, a csapat bemutatása, blog posztok, mind bevonzhatják a vásárlókat.

Végezetül, weboldaltól függően, jó webshop marketing stratégia lehet, ha kollaborációkat készít az oldal más márkákkal vagy influenszerekkel. Bevált módja a vásárlók növelésének az így generált speciális promóciós kód vagy a nyereményjáték.

Hozzászólás írása