Mennyire működőképes hazánkban az online bevásárlás?

Érdekes tapasztalat volt utánajárni annak, hogy mekkora szerepet kap itthon az online bevásárlás. A kutatások azt mutatják, hogy bár nem elképesztően, viszont mégis emelkedett az interneten történő vásárlások száma a különböző élelmiszerek területén.

Egy olyan évet tudhatunk magunk mögött, amelyben az emberek az idejük nagy részét otthon töltötték. Ebből következtetve tehát nem meglepő az online bevásárlásnak a népszerűbbé válása.

Ami viszont érdekes a kutatások alapján, hogy azok, akik már próbálták ezt a fajta újszerű vásárlási módszert többségében rendszeres online vásárlókká váltak. Ez pedig azt jelenti, hogy Magyarországon is elégedettek az emberek az online bevásárlás módszerével, az ezt kiszolgáló cégek szolgáltatásával és a megrendelt áruk minőségével.

Utánanézve a honlapoknak, amelyek erre a szolgáltatásra épülnek és a Google találati listának a legnépszerűbb eredményei, azt kellett megállapítanunk, hogy mind letisztult, könnyen kezelhető, felhasználóbarát platformok. Bár ez leginkább olyan nagy országokban kap még nagyobb szerepet, mint az Egyesült Államok, ahol mindezek kifejezetten fontos szempontok a nagy verseny miatt. Viszont természetesen itthon is megköveteli ezeket a potenciális vásárlóknak a tömege.

Tehát azt láthatjuk, hogy az online bevásárlást eredményező technológia újítások az élelmiszerek, italok és édességek beszerzése kapcsán már itthon is elkezdték átalakítani a szokásainkat.

Hozzászólás írása