Krízishelyzet

Egyre nagyobb teret hódít az online bevásárlás. Rengeteg előnye van, elsősorban az, hogy nem kell zsúfolt boltokba, áruházakba menni, üzemanyagot, időt lehet megspórolni vele és interneten könnyen össze lehet hasonlítani a termékeket az ár-összehasonlító oldalakon. Olyan helyzetekben, mint a mostani, amikor a koronavírus által okozott fertőző betegség egyre csak terjed, ez a bevásárlási módszer egyre inkább szimpatikusabb lesz. Mindenki védeni szeretné magát a vírusfertőzéssel szemben, ezért ahogy egyre inkább teret hódít a betegség, a boltok elnéptelenednek. Az emberek átállnak az online bevásárlásra. Ma már mindenkinek van internet hozzáférése, de ha mégsem, akkor a környezetében biztosan talál olyan családtagot, barátot, akinek van és a segítségével számára is megoldható lesz az online bevásárlás. Sokszor a vásárlásra szánt idő töredékét szükséges rászánni, ezért ilyen szempontból is haszonnal jár. A nagyobb áruházláncok elég nagy kapacitással rendelkeznek ezen a területen, de a jó üzletpolitikájuk miatt hamar megoldják az esetleges fennakadásokat is. Viszonylag gyorsan intézkednek, ha például kiszállító hiány jelentkezne náluk. Az árukészlet más téma. Ilyen esetben, ha van utánpótlás, könnyen megoldják az árufeltöltést, de ha nincs, képtelenek cselekedni. Jó dolog kisebb webáruházakban is szétnézni, sokszor ezekkel jobban járunk. Krízishelyzetekben minden ember próbál előrelátóan cselekedni, egy bizonyos időre felhalmozni javakat. Felkészül az esetleges lehetőségekre. Mindenki nyitott szemmel és füllel jár, tájékozódik és próbál jó döntéseket hozni. Az óvatosság jó dolog. Előfordulhat, hogy a prognosztizált nehézség elmarad, viszont a felhalmozott készletet így is fel lehet élni. Inkább ilyen eset forduljon elő, mint hatalmas válság, hiány, amire valaki nem készült fel kellő módon és ezért szomorú vesztese lesz.

Hozzászólás írása