Kényelmetlen otthon, drága iroda, olcsó székhelyszolgáltatás

A székhelyszolgáltatás könnyebbséget jelent mindazon vállalkozók számára, akiknek nehézségeik támadtak a hivatalos levelek kezelésével. A vállalkozók nagy része ismeri azt a dilemmát, hogy bár sikerült végre függetlenedniük, és önálló vállalkozásba kezdeniük, viszont most meg már szinte nincs is magánéletük, hiszen nagyon nehéz a munkát és a magánéletet különválasztani, ha az ember otthon, munkaidő lejárta nélkül dolgozik.

Az otthonra bejelentett székhely kényelmetlen dolog, mert otthon kell fogadni hivatali időben a postást, aki a hivatalos leveleket hozza, vagy a NAVot, mely váratlanul jöhet a hivatali időben.

Sokan pontosan az egészséges szétválasztás érdekében igyekszenek szétválasztani a munkát és az otthont, a magánszférát a hivatalos ügyintézéstől, így bérelnek egy irodahelyiséget. Viszont ezzel a módszerrel az a probléma, hogy manapság egy iroda bérlése alsó hangon 50-100 ezer forint közt mozog. Ha amúgy nem lenne indokolt egy irodát fenntartani, akkor felesleges ennyi pénzt kiadni erre.

Főleg úgy, hogy a székhelyszolgáltatást pár ezer forintos havidíjjal meg lehet kötni. A székhelyszolgáltatás átveszi a hivatalos leveleket, kezeli, rendszerezi, dokumentálja őket, és továbbítja is az ügyfelei számára a beérkező leveleket. A leveleket rendezetten tárolja, és bemutatja őket a NAV-nak.

Hozzászólás írása